Lördag!

Dear diary..
så ska man väll börja ett inlägg? eller?
Köpte ut till min brorsa igår (han fyller 18 i år..) för att han skulle spela poker med några kompisar.. undra om han vann några pengar.. har inte pratat med honom än, han ligger fortfarande o sover. Köpte bara 3 öl till honom (7,5 or va otroligt viktigt att de va.) Mamma fick däremot otrolig panik när jag hade köpt till honom.. (hon e ju som hon e..) Hon sa "du får ta med 1".. hon t.o.m ringde vår storebror o frågade hur  mkt han tyckte.. :P Han tyckte två st. Men tror nog allt att han tog med alla.
För fan, jag va mkt yngre än 18 när jag kom hem askalas hem. Fast då blev dom inte så glada, men ändå. Pappa är dock mkt mer förstående. Mamma är uppväxt i skogen och Pappa i stan, antagligen därför dom e som dom e.

Idag ska jag iallafall till Jonas. Väntar på att han ska ringa så att jag kan köra. Han är o hämtar sin soffa. Hoppas han valde någon fin, men tror nog att han gjorde det.

Bakade igår kväll.. dumlekakor. dom ser så fina ut! riktigt proffsiga. Lite synd att äta upp dom bara :P

Ha en bra Lördag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0