Laddad inför Onsdag.

Jag är sååå laddad inför Onsdag. Iiiiih ska bli så skoj! Fest, sen slagt.
Supa Supa Supa..

Härligt väder idag.. hoppas på sånt väder på Onsdag oxå.
Hoppas bara jag får sova hos Mr J då.. han sa "huuum.. vet inte" låter ju inte så lovande..
Jag ska kanske erbjuda mig laga lite mat till oss innan jag ska sticka. Kanske en öl? ajja.. vi får se.
Har redan börjat tänka på vad jag ska ha på mig på Onsdag alltså.. Har inget har jag kommit fram till.. även fast min gardrob är så full så jag inte kan stänga den, likaså min byrå.
Fick hem ett super snyggt halsband idag iallafall, kanske har de.

Nu är pappa och köper pizza!! Faaan va onyttigt.

Puss och kraaaam

Kommentarer
Postat av: Rebekah

Ha det kul på onsdag och lycka till med Mr J. ;-)

2008-04-28 @ 18:07:27
URL: http://www.rebekah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0